Opgelost door DHL Express: Niet op juiste tijd bezorgd wat aangegeven was en hierdoor pas 3 dagen later kan worden opgehaald.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 411864
Gebruiker
Paula spoelman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht is dat het bezorgd is op een tijdstip dat ze niet hadden aangegeven dat het bezorgd zou worden. DHL had gezegd dat het tussen 15.32-17.32 op 24 december 2019 bezorgd zou worden. Al die tijd was er iemand thuis en daarvoor is het pakketje al bezorgd en hierdoor moet ik later gaan ophalen en ook nog eens de feestdagen zitten er tussen. Dus ik kan het pas vrijdag ophalen. Ik ben hier oprecht echt boos over. Ik hoop dat hier iets aan gedaan wordt!

De oplossing

Ik wil graag dat mijn pakketje eerder wordt bezorgd, omdat ik hier heel lang op heb zitten wachten en dan komt het niet op het tijdstip binnen wat ze hadden gezegd. En dan ben ik niet thuis en komt het nog eerder binnen. Dus ik wil graag dat het eerder bezorgd wordt, ondanks de feestdagen. Desnoods haal ik het wel eerder ergens anders op.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    U geeft aan dat uw pakket een half uur voor het tijdsvak van twee uur is gekomen en u hierdoor het pakket heeft gemist.

    Wat vervelend om te horen. Echter is het tijdsvak van twee uur een indicatie, we streven er naar binnen deze tijd te leveren maar dit kan ook iets eerder of later zijn.

    Uw pakket is inmiddels afgeleverd bij het servicepunt en ligt de komende vijf werkdagen klaar om opgehaald te worden.

    Met vriendelijke groet,

    Kayley
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paula spoelman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?