Opgelost door DHL Express: Niet parkeren voor een uitrit

content Opgelost
Jacobs62

Maandag komt uw bezorger straatnaam Bilt in Stevensweert .Ik kom van de uitrit bij huisno 6 a .Uw chauffeur gaat direct voor de uitrit staan en dan ook nog dubbel geparkeerd.Ik zei tegen de chauffeur men gaat toch niet voor een uitrit staan .De chauffeur ja maar ik moet ook lossen.Nogmaals men gaat niet voor een uitrit staan als je ziet dat iemand eruit wil .Vrachtwagen nummer 13 BKP 5 .Het was wel netjes geweest om mij gewoon de uitrit af te laten rijden..De andere passerende auto`s gaan dan gewoon over het gazon rijden van nummer 6 .
Dit wil ook niemand en dat hoort ook niet .Ik begrijp dat uw chauffeur zijn waren moet kunnen lossen maar hij had ook een metertje eerder of verder kunnen staan.
Het gaat hier ook verkeersregels .
vriendelijke groet J Jacobs

niet meer parkeren voor een uitrit

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Het is uiteraard niet de bedoleing dat onze chauffeur een uitrit blokkeert. Mijn excuses hiervoor.

Ik laat nagaan welke chauffeur deze wagen bestuurde en zorg ervoor dat hij hier door zijn leidinggevende wordt aangesproken, zodat dit niet opnieuw voorkomt.

Hartelijk bedankt voor de melding.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Jacobs62
De chauffeur wordt erop attent gemaakt om niet voor een uitrit te parkeren 🅿 Tot nu nog geen problemen gehad .

Ook een klacht indienen over DHL Express?