Klacht DHL Express: Niet proffesionel

Klachtnummer
# 314113
Gebruiker
Revopl
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goede dag.
Ik vind het hellemal niet professionell on hoe ben ik behandeled door DHL.
Eerst van.
Werwacht dag voor bezorgen was on Zaterdag 21 Juli.
Ik was aan het wacht vanaf 11uur for 1700 uur dat is hele middag in het kloot.en an het eind tot 1800 uur krijg ik geen bericht ,niks van DHL over dat het bezorggdatum was verschuif naar 23 Juli( vaandag ) tussen 1400-1800. Die paket was bezorgg naar iemand dat ik ken niet.en het is even niet mijn buurman.
Wat is dit voor en service ??
Plus ik krijg die packet niet omdat die person is niet thuis!
Waarom was dat niet angebracht naar dichtbijste dhl pickup point???
Hoe kan ik weten dat deze menschen die pakket niet openen.

De oplossing

Weet ik niet.ik dink over niks anders als DHL betalen voor die pakket so dat ik kan opnieuw bestelen.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Zaterdag had de bezorger inderdaad en flinke vertraging waardoor er niet meer op tijd bij u bezorgd kon worden, mijn excuses hiervoor. Maandag is uw pakket bij de buren op nummer 101 bezorgd. Dat is een afspraak die wij hebben gemaakt met de verzender van het pakket. Wij bezorgen dan inderdaad niet bij een service point. Mocht u dit niet willen dan kunt u dit een volgende dag vooraf aangeven bij de verzender.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen