Klacht DHL Express: niet thuis, hoezo niet thuis?

xck

Dinsdag zou mijn pakket bezorgd worden,
geen probleem dacht ik nog, want ik zou vrij zijn die dag.
Helaas toch onverwachts moeten werken en de bezorger mis gelopen.
Er lag netjes een briefje door de bus en ik kon een nieuwe dag en tijd kiezen.
Ik koos voor vandaag, donderdag avond.
Nu blijkt de bezorger op een vage manier gisteren te zijn geweest en niemand thuis te hebben aangetroffen. Dat kan, was dan ook niet de gekozen dag en tijd.
Helaas geen briefje in de bus. Vandaag, mijn vriend was al om half 5 thuis, geen bezorger
gezien tussen 18 en 21. Maar dan wel op de dhl site zetten dat er niemand thuis was.
Dit overkomt me nu voor de 2e keer en ik ben het nu toch echt wel beu.
Ik heb dit pakketje MORGEN nodig.
slechte service vind ik dit van de bezorger, maar ook van dhl.
dit is dan ook zeker de laatste keer dat ik jullie iets naar mij laten bezorgen.

Graag zou ik zien dat dhl een beetje beter op hun bezorgers gaat letten.
Deze bezorger is dus niet geschikt voor dit werk.

DHL Express
    Beste xck,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Ik zie dat uw interventieverzoek van dinsdag op de een of andere manier niet bij ons is doorgekomen. Excuses voor het ongemak. Hierdoor is het pakket standaard woensdag weer in bezorging gegaan.
    Voor de bezorging van donderdag zal ik een klacht voor u indienen dat er iemand thuis was maar geen bezorger is gezien. Mijn collega's zullen de betrokken bezorger hier dan op aanspreken.
    Ik zie dat u gisteren een interventieverzoek heeft ingediend om het pakket vandaag op een servicepunt te laten bezorgen. Dit zal tussen 14:00 en 18:00 gebeuren. U krijgt als het goed is een e-mail notificatie zodra het daar geleverd is. U kunt het dan gedurende 7 kalenderdagen daar ophalen (openingstijden/dagen zijn afhankelijk van het desbetreffende servicepunt).
    Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
    David

Ook een klacht indienen over DHL Express?