Klacht DHL Express: niet thuis? wel thuis!

Klachtnummer
# 170456
Gebruiker
Covitae
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maandag de hele dag thuis gebleven omdat er tussen 12.00 uur en 18.00 uur een pakket zou worden geleverd. Om 18.30 konden we lezen op de website van DHL dat we niet thuis waren geweest.
Nog steeds staat deze foutieve informatie op de website. DHL weigert het om aanpassingen te doen zodat het wordt verwijderd. Pakket is overigens nog steeds niet geleverd

De oplossing

Informatie van de klant dient serieus te worden genomen en informatie-systeem dient daartoe een mogelijkheid te bieden. Een andere mogelijkheid is om de informatie niet te gebruiken als referentie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen