Opgelost door DHL Express: Niet thuis bericht terwijl je er was.

content Opgelost
# 419143
Dieno

DHL meld dat je niet thuis was terwijl je de hele dag er bent. En ziet ook nog eens het busje voorbij rijden.

Dat ze eens iets doen aan de bezorgers die te beroerd zijn om maar uit te stappen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Volgens mijn gegevens is uw pakket inmiddels alsnog bij u bezorgd. Is dat niet het geval of heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Dieno
Dag er na toch nog een keer langs gekomen ipv af te geven bij een pickup point. Maar dat was omdat we er ook voor gebeld hadden.

Ook een klacht indienen over DHL Express?