Opgelost door DHL Express: Niet thuis brief in de bus terwijl ik gewoon thuis zit in de woonkamer.

sad Opgelost
Greg

Bezorgen komt aan de deur om een niet thuis brief in de bus te stoppen en niet om mijn pakket af te leveren terwijl ik bij de voorraam staat ziet ik de bezorger wegrijden. Parketten worden betaald om goed en juist afgeleverd te worden.
Dit gebeurde op 19-10-2018 om 12:05 uur.
refno: 570742365391.
Indien mijn klacht niet serieus word genomen zal ik verdere stappen ondernemen bij instanties waar mijn klacht wel serieus word genomen.
Soort gelijke praktijken zijn al aan de orde geweest bij Tros Radar

Dit soort praktijken moeten stoppen en als er voor bezorging betaald dan moet het pakket bij mij thuis bezorgd worden en niet bij de buren bezorgd worden. Neem maatregelen om zulke praktijken tegen te gaan.

DHL Express
    Beste heer/mevrouw Pinedo,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet naar wens is verlopen. Volgens onze gegevens is uw pakket vrijdag 19 oktober door uw buren op huisnummer 28 in ontvangst genomen. Ik zal uw klacht in ieder geval doorgeven aan het betreffende depot, zodat dit ook besproken wordt met de betrokken bezorger. Mijn excuses voor het ongemak.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vivian
    DHL Parcel (Netherlands) B.V.
    Webcare

Greg
Ja, maar met een algemene antwoord dus ik verwacht geen verandering in de gedraging van de bezorgers.

Ook een klacht indienen over DHL Express?