Opgelost door DHL Express: Niet thuis volgens bezorger

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 325360
Gebruiker
Jesper
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorging zou vandaag plaats vinden tussen 14:00 - 18:00. Een middag vrij genomen van het werk om het pakket aan te kunnen pakken.

Ik heb vanaf 14:00 de track & trace site gevolgd en tot mijn grote verbazing staat er plotseling dat ik niet thuis ben. Ook geen kaartje in de bus achter gelaten.

Ik heb 10 minuten nadat de bezorger zogenaamd is langs geweest contact gehad met de klantenservice van DHL zodat deze de bezorger eventueel nog kan laten omkeren, want deze kan immers nooit ver weg zijn dacht ik, maar helaas is het niet mogelijk contact te zoeken met de bezorgers..

Daarnaast is het procedure om het pakket aan de buren aan te bieden indien de ontvanger niet thuis is, maar dat is ook niet gebeurt.

Kortom; Bezorger had geen zin om moeite doen of moest op tijd thuis zijn voor het eten dus komt maar niet.

Beste DHL zorg voor betrouwbaar personeel, want dit is al de tweede keer..

De oplossing

Zorg dat de bezorger volgende keer wel komt !

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Zojuist heb ik al op uw andere bericht gereageerd.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jesper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen