Klacht DHL Express: Niet van de bezorging op aan kunnen.

sad Niet opgelost
Albertha

Helaas is het voor de zoveelste keer dat mijn pakje niet bezorgt is. Hij zou eerst gisteren komen kreeg ik een melding dat ik niet thuis was en vandaag hetzelfde. Ik ben gewoon thuis er word gewoon niet aan gebeld. en nu heb ik een melding gehad dat ze maandag komen, ik denk dat het pakje helemaal nooit meer komt, ik ben afhankelijk van online bestellen op het moment, dan is het niet fijn dat pakjes niet op de juiste plek belanden.

Dat mijn pakje gewoon afgeleverd word.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Goed dat u dit bij ons meldt, zodat wij hier werk van kunnen maken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

Uw pakket wordt vanmiddag alsnog bezorgd. U kunt onze bezorger verwachten tussen 14:00 en 18:00 uur. Op dhlparcel.nl kunt u de zending volgen.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Albertha
De oplossing was dat mijn pakje vandaag gebracht zou worden en helaas ontving ik weer een niet thuis mail, na drie keer heb ik de moed op gegeven en moet ik op zoek gaan naar iemand die het pakje bij een service punt af kan halen. Anders komt mijn pakje nooit bij mij terecht. Ga zeker bedrijven op de hoogte brengen dat ze niet van dhl op aan kunnen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?