Klacht DHL Express: Niet van de bezorging op aan kunnen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 458308
Gebruiker
Albertha
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Helaas is het voor de zoveelste keer dat mijn pakje niet bezorgt is. Hij zou eerst gisteren komen kreeg ik een melding dat ik niet thuis was en vandaag hetzelfde. Ik ben gewoon thuis er word gewoon niet aan gebeld. en nu heb ik een melding gehad dat ze maandag komen, ik denk dat het pakje helemaal nooit meer komt, ik ben afhankelijk van online bestellen op het moment, dan is het niet fijn dat pakjes niet op de juiste plek belanden.

De oplossing

Dat mijn pakje gewoon afgeleverd word.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Goed dat u dit bij ons meldt, zodat wij hier werk van kunnen maken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

    Uw pakket wordt vanmiddag alsnog bezorgd. U kunt onze bezorger verwachten tussen 14:00 en 18:00 uur. Op dhlparcel.nl kunt u de zending volgen.

    Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Albertha
Datum
Uiteindelijke oplossing
De oplossing was dat mijn pakje vandaag gebracht zou worden en helaas ontving ik weer een niet thuis mail, na drie keer heb ik de moed op gegeven en moet ik op zoek gaan naar iemand die het pakje bij een service punt af kan halen. Anders komt mijn pakje nooit bij mij terecht. Ga zeker bedrijven op de hoogte brengen dat ze niet van dhl op aan kunnen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen