Klacht DHL Express: Niet voor aangebeld om pakket af te leveren.

Klachtnummer
# 525188
Gebruiker
ErikL
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje werd in de achtertuin op afvalbak achtergelaten. Nooit voor aangebeld. Ik was thuis.

De oplossing

Zorgen dat de bezorgers gewoon voorlangs bij de voordeur de deurbel gebruiken om een pakketje af te leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor de werkwijze van de bezorger. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat pakketjes zomaar worden achtergelaten en dat u hier zelfs niet van op de hoogte wordt gehouden. Ik wil u hierom ook bedanken voor het doorgeven van de situatie!

    Aan de hand van uw zendingsnummer heb ik gezien om welke bezorger het gaat en waar deze werkzaam is. Ik heb daarom ook direct een klacht hierover doorgestuurd naar zijn leidinggevende. Deze zal het zo snel mogelijk oppakken met de bezorger. Daarom verwacht ik dat het niet nogmaals zal voorkomen. Is dit toch het geval, laat het ons dan zeker weten.

    Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Elle
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen