Klacht DHL Express: niet werkende site

Klachtnummer
# 127578
Gebruiker
n van veen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een niet thuis briefje ontvangen.
DHL biedt de mogelijkheid om een ander bezorgmoment of afhaalpunt te kiezen. Via de website bezorgcode ingevoerd, (ja met hoofdletters) en krijg melding dat bezorgcode niet bekend is. andere pc geprobeerd, andere internet browser, continue de zelfde melding.
Gebeld, ( met een euro per gesprek!!! hoe bedoel je klantvriendelijk!) en geen steek verder. telefoniste kan niks voor me betekenen, zij kan dus niet het bezorgmoment wijzigen , heel vreemd, ik moet het later maar proberen want de chauffeur zal wel vergeten zijn het pakket af te melden! en wat mij nou het meeste stoort is dat dit nu de 3e keer het zelfde probleem en het zelfde 1 euro per gesprek voor niks is geweest van de afgelopen 4 bezorgingen! een keer kan gebeuren maar 3 keer???

De oplossing

geef je telefonisten meer bevoegdheid om je klanten ook echt te helpen, zeker voor die euro! en zet op je niet thuis kaartjes desnoods dat je pas na een bepaalde tijd je bezorgmoment kan wijzigen, of zorg dat je site beter werkt.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Helaas heeft de website problemen gehad en werkte de bezorgcode niet. Het spijt mij oprecht dat u daardoor niet zelf heeft kunnen bepalen wat er moest gaan gebeuren met uw pakket. De storing is nu gelukkig verholpen en kan er weer wel gewijzigd worden wat we het volgende bezorgmoment met de zending moeten doen.
    Ik hoop dat het wijzigen nu wel lukt bij u.

    Met vriendelijke groet,
    Raffaele

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen