Opgelost door DHL Express: Nog geen restitutie ontvangen voor geannuleerde label

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 499348
Gebruiker
RuimeKopjes#988
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 6 november 2020 heb ik contact gehad met uw klantenservice ivm een foutieve label en een restitutieformulier ontvangen. Ik had begrepen dat het geld snel zou worden overgemaakt. Op 19 november had ik weer telefonisch contact gehad. Tot op heden heb ik nog geen restitutie ontvangen. Op mijn e-mails hierover heb ik geen antwoord ontvangen. Het duurt na al bijna een maand.

De oplossing

Het duurt nu al heel lang en ik wil graag het geld zo spoedig mogelijk gerestitueerd krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat u een claim heeft ingediend voor een restitutie en dat u hier nog niets over gehoord heeft.

    Ik weet dat er op dit moment een flinke achterstand is in het verwerken van de claims. Hierdoor duurt het langer voordat u een reactie krijgt. Excuses hiervoor! Mijn collega's doen hun best om de claims zo snel mogelijk te verwerken. Zodra ze uw claim hebben behandelt wordt er contact met u opgenomen!

    Ik wil u vragen om nog even geduld te hebben.

    Fijne dag gewenst!

    Met vriendelijke groet,
    Lotte
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RuimeKopjes#988
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dank je wel voor het oplossen van mijn probleem. Het verschuldigde bedrag werd met dank ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen