Opgelost door DHL Express: Nog geen restitutie ontvangen voor geannuleerde label

RuimeKopjes#988

Op 6 november 2020 heb ik contact gehad met uw klantenservice ivm een foutieve label en een restitutieformulier ontvangen. Ik had begrepen dat het geld snel zou worden overgemaakt. Op 19 november had ik weer telefonisch contact gehad. Tot op heden heb ik nog geen restitutie ontvangen. Op mijn e-mails hierover heb ik geen antwoord ontvangen. Het duurt na al bijna een maand.

Het duurt nu al heel lang en ik wil graag het geld zo spoedig mogelijk gerestitueerd krijgen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat u een claim heeft ingediend voor een restitutie en dat u hier nog niets over gehoord heeft.

Ik weet dat er op dit moment een flinke achterstand is in het verwerken van de claims. Hierdoor duurt het langer voordat u een reactie krijgt. Excuses hiervoor! Mijn collega's doen hun best om de claims zo snel mogelijk te verwerken. Zodra ze uw claim hebben behandelt wordt er contact met u opgenomen!

Ik wil u vragen om nog even geduld te hebben.

Fijne dag gewenst!

Lotte
    DHL Parcel Webcare

RuimeKopjes#988
Dank je wel voor het oplossen van mijn probleem. Het verschuldigde bedrag werd met dank ontvangen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?