Opgelost door DHL Express: nog niet opgelost

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 261742
Gebruiker
groe1011
Datum
1 reactie

Details

De klacht

vervolg op eerdere klacht over niet geleverde goederen u heeft gereageerd op mijn klacht nr261551zending nr jvgl06025209687628172 er is bij mij zoals u schrijft op 4 mei een pakket afgeleverd van Smid kamelenmelkerij ,dit klopt maar is niet de vervanging van de beschadigde bestelling mijn vrouw had nieuwe bestelling gedaan heeft dit ook betaald dus mijn vorige klacht is nog niet op gelost graag hoor ik van u

De oplossing

vervangend product

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Nogmaals bedankt voor uw bericht. Op het moment dat een zending beschadigd is moeten wij het retour afzender sturen. Dit pakket is helaas geretourneerd. Om het pakket alsnog te ontvangen zal de afzender een nieuwe pakket moeten versturen. Uw zending is niet meer bij DHL. Wij zullen eerst vanuit de afzender een nieuwe zending moeten ontvangen voor wij het bij u kunnen leveren.
    De afzender kan voor de schade uiteraard een claim indienen bij DHL.

    Nogmaals excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
groe1011
Datum
Uiteindelijke oplossing
DHL heeft mijn klacht op een nette manier op gelost er worden nieuwe goederen bij mij bezorgd ze hebben de schade vergoed ik heb bericht gehad van bedrijf vandaag worden nieuwe goederen geleverd ,DHL ga zo door dan houd u tevreden klanten bedankt
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?