Opgelost door DHL Express: nog niet opgelost

groe1011

vervolg op eerdere klacht over niet geleverde goederen u heeft gereageerd op mijn klacht nr261551zending nr jvgl06025209687628172 er is bij mij zoals u schrijft op 4 mei een pakket afgeleverd van Smid kamelenmelkerij ,dit klopt maar is niet de vervanging van de beschadigde bestelling mijn vrouw had nieuwe bestelling gedaan heeft dit ook betaald dus mijn vorige klacht is nog niet op gelost graag hoor ik van u

vervangend product

DHL Express
    Goedemiddag,

Nogmaals bedankt voor uw bericht. Op het moment dat een zending beschadigd is moeten wij het retour afzender sturen. Dit pakket is helaas geretourneerd. Om het pakket alsnog te ontvangen zal de afzender een nieuwe pakket moeten versturen. Uw zending is niet meer bij DHL. Wij zullen eerst vanuit de afzender een nieuwe zending moeten ontvangen voor wij het bij u kunnen leveren.
    De afzender kan voor de schade uiteraard een claim indienen bij DHL.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Miranda
    DHL Parcel

groe1011
DHL heeft mijn klacht op een nette manier op gelost er worden nieuwe goederen bij mij bezorgd ze hebben de schade vergoed ik heb bericht gehad van bedrijf vandaag worden nieuwe goederen geleverd ,DHL ga zo door dan houd u tevreden klanten bedankt

Ook een klacht indienen over DHL Express?