Klacht DHL Express: Nog nooit zo'n ellendige dienstverlening meegemaakt als bij DHL!!!

TSuiker82

Het gaat al jaren (ja, echt al jaren) mis bij DHL inzake het afleveren van pakketten. Denk hierbij aan:

- pakketten worden te laat geleverd
- pakketten verdwijnen compleet
- pakketten komen beschadigd aan
- pakketten worden elders in de straat afgeleverd (zonder notificatie)

En bijna iedere keer heb ik hiervan melding gemaakt bij DHL via email, social media e.d. En iedere keer wordt er een "onderzoek" ingesteld, waar je never nooit iets meer van terug hoort...

Maar nu is echt de maat vol. Ik moest iets retour sturen inzake reparatie of vervanging naar Intel. Vervolgens een formulier voor pick-up door DHL ontvangen van Intel. Deze ingevuld en vervolgens doorgestuurd (exact zoals aangegeven stond).

Maar zoals verwacht is simpelweg een pakket ophalen voor DHL een enorme uitdaging. Want bij de eerste keer vond de chauffeur dat het adres niet bestond (bestaat al enkele tientallen jaren).

Vervolgens weer een nieuw formulier moeten invullen. En wederom werd het pakket niet opgehaald door DHL. Ditmaal omdat er zogenaamd geen contactpersoon vermeld zou staan? Serieus?

En weer gaan ze een onderzoek instellen uiteraard. Een mooi zoethoudertje waar je 0,0 aan hebt. Er wordt niks gedaan, er wordt niks opgelost en van de beloofde verbetering (dat dit niet meer gebeurd) komt geen bal van terecht!!

Inmiddels zit ik nu al bijna 3 weken te wachten. En kreeg net wederom de melding om een nieuw formulier in te vullen voor een nieuwe pick-up! Serieus? Dat wordt dus de derde keer...

Ik heb Intel maar een email gestuurd dat ik DHL gewoonweg waardeloos vind en dat het altijd verkeerd gaat hier. En gevraagd of ze geen alternatief hebben zoals PostNL of UPS, want DHL kan van mij de boom in vanaf nu.

Desnoods betaal ik zelf wel de kosten voor de verzending via PostNL. Want met DHL-ellende doe ik echt geen zaken meer... Dit is inmiddels al de zoveelste keer dat er iets fout gaat bij DHL in de voorbije jaren.

Eén keer telefonisch teruggebeld in een ver verleden door een hoge baas bij DHL; dat ik mij moest inhouden met dreigende taal en dat hun dienstverlening meer dan uitstekend was! Gewoonweg om te kotsen!!

Gewoon een hele grote dikke vinger richting DHL. Waardeloos!! Bij DHL wordt de klant altijd het dupe en men verkoopt alleen maar onzin praat....

Geen idee. Start maar weer een onderzoek (nummer 45 inmddels ofzo) en antwoord maar iets van "Vervelend", "Dit hoort niet te gebeuren", "Ik heb er melding van gemaakt", "Wij zullen dit in de toekomst voorkomen", etc. etc. etc. etc. etc.

Ik heb alle leugentjes, onzin en fabels al gehoord van DHL. Het vertrouwen in DHL is beneden het dieptepunt gezakt en zal dan ook nooit meer hersteld kunnen worden.

Nog een frappant detail? Een vriendin van mij heeft exact dezelfde ervaring met DHL... Dit in een compleet andere regio dan ik. Dus blijkbaar is dit een nationaal probleem bij DHL. Zucht.

Nou kom maar op DHL met de volgende onzin! Ik kijk echt nergens meer van op en heb alles al tig keer gehoord van jullie!

Ik ga vanaf nu, als er weer pakketten (verplicht) met DHL worden verzonden naar ons, iedere keer een nieuwe klacht aanmaken op alle bekende websites, fora en social media. Genoeg is genoeg!

DHL Express
    Goedemiddag,

Ik zie dat ik uw bericht vandaag ook elders al beantwoord heb. Al begrijp ik de impuls om ons met precies hetzelfde bericht van alle kanten te bombarderen, ik kan u garanderen dat dit tot precies hetzelfde resultaat leidt als gewoon één bericht, op één contactkanaal. Mijn advies is om daarvoor een contactkanaal te kiezen dat op deze pagina te vinden is:

Dion
    DHL Parcel Webcare

TSuiker82
Geen oplossing uiteraard van DHL. Geven een standaard antwoord en daarmee is de kous afgedaan voor DHL. Het is en blijft één groot waardeloos bedrijf!! Dus er is helemaal niks gedaan en/of opgelost. Dus vanzelfsprekend een zeer negatieve beoordeling! Vanaf nu ga ik een dergelijke klacht / probleem een melding maken en vervolgens negatief beoordelen. Maar dat zal DHL niks interesseren. Wellicht komt er hier ook een onderzoek naar (is DHL's voor dat er niks gaat gebeuren).

Ook een klacht indienen over DHL Express?