Klacht DHL Express: Nog slechter dan PostNL en dat had ik nooit voor mogelijk gehouden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 558475
Gebruiker
Goshen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bezorger skipt mijn adres gewoon, ik thuis wachten op de zaterdag, krijg ik een mail dat we 'niet thuis waren'.

En de klantenservice is ook onbereikbaar! wat k bedrijf! En daar betaal je voor, nul service.

Gewenste oplossing

1. Ze moeten minsten aanbellen en ook echt proberen het pakket bij het aangewezen adres af te leveren
2. Ze moeten de telefoon opnemen, daar ben je toch 'klantenservice' voor? Wat is het voor service wanneer je adres geskipt wordt, en je kan niemand bereiken, maar je zit wel de zaterdag thuis voor je pakket?!
Geboden oplossing
Niks opgelost, ze hebben ook geen contact opgezocht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht!
    Wat vervelend om te horen dat er onterecht is gemeld dat u niet thuis was! Ik zie wel dat de bezorger het pakket voor de deur heeft gescand, ik durf dus niet te zeggen wat er is misgegaan. In ieder geval excuses voor het ongemak!
    Het pakket is inmiddels afgeleverd op het servicepunt.

    Met vriendelijke groet,
    Danique
    DHL Parcel E-care

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen