Klacht DHL Express: Nooit met DHL laten bezorgen dit gaat altijd fout.

Ariejenne

Ik zit nu al 5 dagen op een pakket te wachten en de track en trace vermeld elke dag een bezorg tijd. Ik ben al 5 dagen thuis en heb nog geen chauffeur gezien en toch krijg ik een mail dat ze me hebben gemist wat grappig is als je gewoon thuis bent. Ik kan met zekerheid zeggen dat de chauffeur al 5x niet geweest is en ik heb het pakje nu toch echt nodig. Ook de keuze bij de buren bezorgen die ook thuis waren had geen zin ik wil mijn pakket hebben HELP

Ik wil mijn pakket hebben

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat dit pakket uiteindelijk retour naar de verzender is gestuurd, omdat het bij vele bezorgpogingen niet kon worden bezorgd. Het lijkt erop dat de verzender uw huisnummer niet correct heeft ingevoerd bij het aanmaken van de zending.

Mijn advies is contact op te nemen met de verzender hierover. De verzender kan u uw bestelling opnieuw toesturen (ditmaal naar het juiste adres!) of u het aankoopbedrag terugbetalen.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?