Klacht DHL Express: Nooit op tijd of ze komen niet of ze zijn zogenaamd geweest En dat weten jullie duvels goed

Corina Rijsbergen Linkels

Ja,wat zou er nou toch zijn . Niemand aan deur geweest geen kaartje in de bus en de mensen gewoon de hele dag thuis laten zitten Ze wel laten betalen voor de volgende dag bezorgen.Het is kerst dat is het ieder jaar dacht dat je dat nu toch ongeveer wel wist .Maar ik hou er niet van dat er een of andere simpele .. weer zit te liegen dat ze geweest zijn . Waardeloos bedrijf al een lange tijd

Dit bedrijf gaat niks doen . Dus hou op met je onzin . Gewoon zorgen als mensen betalen dat je een keer je afspraken nakomt en niet met van die lulverhalen aankomt dat mensen niet thuis zijn
Gewoon zelf opgelost en het pakketje gehaald .Wat anders

DHL Express
    Goedemiddag,

U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Ik heb hiervan melding gemaakt bij het betreffende depot.

Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?