Klacht DHL Express: Om vreemde niet kloppende reden pakket retour afzender gestuurd.

LuchtigeAnanas#27

Geen mogelijkheid geven om op mijn gisteren geplaatste klacht in te gaan over de waardeloze leveringen en nog waardeloze afhandeling van mijn klacht. Mijn klacht is gisteren geplaatst en daar dus terug te lezen!

Reactie DHL:

Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat er veel mis gaat bij uw zendingen. Echter stuurt u maar één traceernummer mee dus ik kan maar over één zending inhoudelijke uitspraken doen. Ik zie dat de bezorger dit pakket inderdaad heeft geweigerd omdat hij volgens eigen zeggen niet bij uw huis kan komen met zijn grote bus vanwege de werkzaamheden. Ik moet er vanuit gaan dat dit klopt en dat dit in overleg is gegaan met zijn leidinggevende. Indien dit volgens u niet de situatie is, dan raad ik u aan dit bij uw verzender te melden. Zij kunnen via hun vaste contactpersoon dit verder nagaan. De zending zal in ieder geval retour afzender gaan dus het is verstandig om aan uw verzender door te geven of u het pakket alsnog wilt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jasmin DHL Parcel Webcare

Mijn reactie op hun reactie: Wat is dit voor vreemde gang van zaken?? Om te beginnen is de vuilnisauto dinsdag de kliko's wezen legen. Punt twee, ik woon +- 2 minuten van de wegafzetting en dus even de benenwagen gebruiken is ook een optie. Punt 3: waarom is het pakket niet bij een DHL servivepunt afgegeven? Deze zending bevatte een dringend benodigde inhoud en geen paar schoenen of een tube tandpasta. Bovendien is er 's avonds helemaal geen afzetting. Volgens de mail zouden ze 's avonds leveren.
Diegene verdient ontslag. Niet normaal zoveel onnodig werk dit allemaal met zich mee brengt! Ga je rotschamen DHL. Al mijn vorige niet ontvangen pakketten en zoekgeraakte pakketten zijn bij jullie gemeld maar meer dan een lullig excuusje kan er niet vanaf. Flik deze onzin niet weer aub. In ons dorp zijn tot eind december werkzaamheden en ik ben zo te lezen hier op Klachtenkompas beslist NIET de enige!! PostNL, GLS en andere koeriers leveren WEL gewoon af!
Het bedrijf heeft een nieuw pakket verzonden. Laatste keer overigens dat ik bij een webshop bestel die per DHL levert.

Normaal leveren zoals men dit van een pakketdienst mag verwachten (zij krijgen hiervoor betaald) en en fatsoenlijk personeel aannemen. Die beseffen dat zij met betaalde goederen van derden omgaan.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Helaas kan ik geen eerder bericht van u terug zien. Ik weet dan ook niet waar dit exact overgaat, maar kijk uiteraard wel graag met u mee. Kunt u mij uitleggen wat de klacht is in reactie op dit bericht en graag ook de bijbehorende track en trace code(s) doosturen?

Ik hoor graag van u.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
    LuchtigeAnanas#27
    Mijn klacht is hier op 11 juni geplaatst onder de naam LuchtigeAnanas#27.

De klacht gaat over het feit dat de bezorger zonder het pakket te hebben aangeboden, retour afzender heeft gestuurd.
    Ik las bij de verzender van het pakket dat er diverse pogingen zijn gedaan om het pakket af te leveren. Maar is is NOOIT een bezorger aan de deur geweest. Schandalig. Dit is niet de eerste keer dat ze dit flikken.

Vandaag verwacht ik weer een zending met DHL en omdat er een omleiding is ingesteld in ons dorp durf ik te wedden dat ook dit pakket op de zelfde manier retour afzender zal gaan. Want DHL bezorgers nemen niet de moeite om even om te rijden. De kortste weg. Zo niet dan heeft de ontvanger pech. Zelfs afleveren op het DHL pakketpunt alhier is kennelijk nog teveel moeite.

Ook een klacht indienen over DHL Express?