Klacht DHL Express: ON ACCEPTABLE RIJGEDRAG PRIVE WEG TE GEBRUIKEN ALS SLUIP ROUTE!IEMAND HAD DOOD KUNNEN ZIJN.

Klachtnummer
# 422953
Gebruiker
Angel of justice
Datum
1 reactie

Details

De klacht

MIJN KLACHT IS OVER RIJGEDRAG VAN MEESTER BESTUURDERS.
OM 14.07 WAS ER EEN GEEL BUSJE VAN DHL, DE BESTUURDER GEBRUIKT EEN PRIVÉ ROUTE VOOR DE FLAT EN PARKEERGELEGENHEID EN REED MEER DAN 40 KILOMETER OM DE SNELHEID HEUVELS IN DE WEG TE VERMIJDEN. DIT IS TOTAAL ON ACCEPTABLE GEDRAG! ALS IEMAND UIT DE VOOR DEUR WAS GEKOMEN DAN WAREN ZIJ DOOD GEWEEST!!!! IK ZAL HET OOK DOOR GEVEN AAN DE POLITIE !!
BLIJKBAAR HEEFT DHL LAK AAN HUN BESTUURDER RIJ GEDRAG! OM ZO TE ZIEN AAN DE KLACHTEN HIER BENEDEN.

De oplossing

DAT DHL EEN NOODTELEFOONNUMMER HEEFT IN WEEKEND EN FEESTDAGEN VOOR ZULK SOORT DINGEN TE AANVAARDEN! DAT ER PUBLIEKELIJK ACTIE WORD ONDER NOMEN

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring hebt gehad met een van onze bezorgers in het verkeer. Mijn excuses hiervoor.

    Wij vinden veiligheid in het verkeer juist heel belangrijk en vinden dit dan ook niet kunnen! Heeft u voor mij het kentekennummer en de exacte locatie waar dit is gebeurd? Dan ga ik mijn uiterste best doen om de bezorger te achterhalen, zodat de bezorger aangesproken kan worden op zijn/haar rijgedrag. Wij zijn op zaterdag tot 14:00 te bereiken via de telefoon (0900 222 21 20) of via live chat. Op Facebook en Twitter zijn wij bereikbaar tot 17:00.

    Met vriendelijke groet,
    Sam
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen