Opgelost door DHL Express: Onacceptabel dat pakket in voortuin wordt geplaatst

Esther

Pakket met waarde van ruim €150,00 is rond 12.00 uur in mijn voortuin bij mijn gft bak geplaatst.
Ik kwam pas na 18.00 uur thuis.
Ik vind het onacceptabel dat mijn eigendom gewoon in mijn voortuin wordt neergezet!

Zorgen dat de betreffende bezorger wordt aangesproken en dat dit niet meer gebeurt. Gewoon bij de buren afleveren!

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een pakket niet heeft ontvangen op de manier waarop het bij u binnen hoort te komen. Sorry daarvoor. Het is zeker niet de bedoeling dat zendingen onbeheerd worden achtergelaten.

Is het pakket zelf nog wel in orde? Als daar een probleem mee is dan raad ik je aan om daarover meteen contact op te nemen met de verzender van het pakket.

Ik zet aan onze kant in ieder geval een klacht voor je door. Het zal met de bezorger besproken worden, en ik heb er vertrouwen in dat we daarmee herhaling kunnen voorkomen. Bedankt dat je dit bij ons onder de aandacht hebt gebracht.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?