Klacht DHL Express: Onbegrip

# 331941
Dhl#idioten

Mijn oude xbox is stuk dus vandaag voor 10.30 naar de bank gegaan om eentje te bestellen via Goohoo. Gekozen voor snee levering dat het pakketje dezelfde avond wordt geleverd want ik heb geen flikker in mijn kamer te doen.

Nou, net gekeken naar de status van mijn pakketje en die mogolen hebben het bin het depot niet afgegeven aan de chauffeur.

Wat is dat dan voor onzin?

Fuck DHL

Per direct het pakketje afleveren.

Dhl#idioten
    Om er nog aan toe te voegen, er stond in de extra opties dat er vertraging is opgetreden waarom? God mag het weten. Alleen dat er 1 tot 2? dagen vertraging is en de planning wordt al paar uur opgemaakt zonder enige update. En dan willen ze dat ik bij Goohoo klaag zodat er een onderzoek wordt gestart.

Vervolgens had ik ze gecontacteerd en een heel onzin verhaal aangehoord dat het pakketje als vermist staat omdat het fckin depot het niet heeft afgegeven aan de chauffeur?

HALO JE SORTEERT HET PAKJE EN JE HOEFDE HET ALLEEN AAN DE CHAUFFEUR AF GE GEVEN? WAAROM GEBEURT DAT DAN NIET? LEKKER WEER HEEL DE AVOND NIKS DOEN.

SCHIJTZIEK VAN DEZE MOGOLEN WANT DIT IS NIET DE EERSTE X DAT IK OF MIJN DIRECTE KRING ZOIETS MEEMAAKT!

IK WIL GEEN ONDERZOEK IK WIL MIJN PAKKETJE NU GODVERDOMME!

DHL Express
    Geachte heer Pajic,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend om te horen dat uw xbox stuk is gegaan en dat u de nieuwe gisteren niet hebt kunnen ontvangen. Ik zie dat het pakket gisteren inderdaad in bezorging zou gaan, maar het lijkt erop dat uw zending een aansluiting heeft gemist. Om die reden is de zending niet aangekomen op het depot in uw regio. De bezorger kon dus niet bij u langs komen, omdat de zending nog niet was aangekomen in Rotterdam. Ik begrijp dat u hier erg van baalt, maar zoals het er nu naar uitziet is het even afwachten. Er is een nieuwe bezorgpoging ingepland voor vanavond. Later op de dag zou u een update moeten zien, dan weet u of het pakket vanavond in bezorging zal gaan. Als dat niet het geval is, dan kan de afzender inderdaad een onderzoek opstarten. Dat onderzoek is nodig om uiteindelijk uw pakket te kunnen bezorgen. Mijn excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
    DHL Parcel webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?