Klacht DHL Express: Onbehoorlijk gedrag bezorgers

F.J.R. de Neijs

Ik had een kleine aanrijding vandaag met een andere weggebruiker ( spiegels tegen elkaar) waardoor een bezorger van dhl , die mij tegemoet kwam even moest wachten.
Deze vond het nodig om verbaal op een vrij onbehoorlijke manier te moeten reageren over het feit dat hij even moest wachten. Waarbij hij oa termen als mongool gebruikte.
Ongeacht reden en oorzaak verwacht ik van werknemers van welk bedrijf dan ook dat zij zich als visitekaartje van hun bedrijf op een nette manier presenteren.
Hopelijk vindt u dat ook.
E.e.a vond plaats op de kosmoslaan in Eindhoven ,bezorger reed in een zwarte volkswagen caddy met kenteken v-942-dh

Ik verwacht er helemaal niets van

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding.

Het gedrag van deze koerier kan uiteraard niet door de beugel. Het spijt mij dat u hiermee te maken heeft gehad. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van het kenteken laat ik nagaan welke koerier dit was en zorg ik ervoor dat hij hierop door zin leidinggevende wordt aangesproken.

Hartelijk bedankt voor uw melding.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?