Klacht DHL Express: Onbehoorlijk gedrag DHL

sad Niet opgelost
M.F. v.d. Hoeven

Aangekondigde levering 29 januari tussen 18.00 en 21.00 uur. Gewoon thuis, groot keukenraam met zicht op huiskamer en in afwachting bezorger. Om 20.55 uur kwam de melding dat bezorger ons niet thuis aangetroffen had. Dag later pakket ophalen in winkelcentrum. Onbehoorlijke service en weggegooid geld voor de bezorging!!! Betreft zendingnummer JJD000090792921510276410. WIL EIGENLIJK BEZORGKOSTEN TERUGGESTORT HEBBEN!!!!

Bezorgkosten terugstorten en ekskuses!!

DHL Express
    Beste mevrouw Cavalini,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Wij kunnen en mogen u de verzendkosten helaas niet terugbetalen. Deze heeft u namelijk niet aan ons betaald, dus restitutie door ons aan u is rechtens niet mogelijk. Uw verzoek tot restitutie van de verzendkosten kunt u alleen richten tot de partij aan wie u de verzendkosten heeft betaald, namelijk de verzender van uw pakket.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

M.F. v.d. Hoeven
Pakketbesteller wordt er op aangesproken.

Ook een klacht indienen over DHL Express?