Klacht DHL Express: Onbehoorlijk gedrag DHL

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 347136
Gebruiker
M.F. v.d. Hoeven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangekondigde levering 29 januari tussen 18.00 en 21.00 uur. Gewoon thuis, groot keukenraam met zicht op huiskamer en in afwachting bezorger. Om 20.55 uur kwam de melding dat bezorger ons niet thuis aangetroffen had. Dag later pakket ophalen in winkelcentrum. Onbehoorlijke service en weggegooid geld voor de bezorging!!! Betreft zendingnummer JJD000090792921510276410. WIL EIGENLIJK BEZORGKOSTEN TERUGGESTORT HEBBEN!!!!

De oplossing

Bezorgkosten terugstorten en ekskuses!!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Cavalini,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

    Wij kunnen en mogen u de verzendkosten helaas niet terugbetalen. Deze heeft u namelijk niet aan ons betaald, dus restitutie door ons aan u is rechtens niet mogelijk. Uw verzoek tot restitutie van de verzendkosten kunt u alleen richten tot de partij aan wie u de verzendkosten heeft betaald, namelijk de verzender van uw pakket.

    Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.F. v.d. Hoeven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakketbesteller wordt er op aangesproken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen