Klacht DHL Express: Onbehulpzaam en onbeschoft

Klachtnummer
# 496616
Gebruiker
JO
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de bezorger van DHL die op woensdag, 18 november 2020 om 15:08 een pakket heeft afgeleverd.
Het was een groot pakket en ik vroeg netjes of hij kon helpen. Hij zegt nee sorry dat mag ik niet doen, loopt weg zonder om te kijken en blijft doorpraten zonder gedag of iets.
DHL mag hun mensen wel even opvoeden qua taalgebruik en beleefdheid.

De oplossing

Ik wil dit alleen aangeven.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te vernemen dat u een onprettige ervaring had met een van onze chauffeurs. Ik kan me voorstellen dat het lastig kan zijn om een groot pakket naar binnen te tillen. Echter werd dit pakket geleverd via ons zakelijke netwerk, waarbij de regel is dat pakketten voor de deur (de eerste drempel) worden afgeleverd. Dit heeft o.a. te maken met ARBO wetgeving. De chauffeur is dus niet verplicht om het pakket verder dan de eerste drempel te leveren. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om hier een melding van te maken.
    Excuses voor het ongemak.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u verder een prettige dag.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen