Klacht DHL Express: Onbeschofte bezorger!

Klachtnummer
# 346473
Gebruiker
Kelly
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bezorger van DHL komt hier het hofje opgereden, hij liet z’n auto grommen en riep heel hard; wakker worden! Belt heel kort bij mij aan ik doe open hij vraagt: Kelly? Ik: ja, en krijg het pakketje overhandigd. En dat terwijl ik het pakketje aangetekend heb laten versturen. En ik vind het echt te idioot voor woorden dat een bezorger kei hard roept dat we wakker moeten worden. Dat gaat echt te ver!

De oplossing

Ik wil mijn €10 euro terug die ik heb betaald voor het aangetekend verzenden!!!!

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik kan mij voorstellen dat dit nogal ruw wakker worden is. Ik snap dat u daar niet blij van wordt. Ik zal er een melding van maken.

    Ik heb de zending verder voor u nagekeken maar de zending waarvan u het nummer meestuurt, is zonder handtekening verstuurd. De chauffeur heeft dus niet de instructie gekregen om hierbij om een handtekening te vragen.

    Ik raad u aan hierover contact op te nemen met het bedrijf dat het naar u toe heeft verstuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Ianthe
    Customer Service Agent
    DHL Parcel
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.
    Goed dat u het heeft doorgegeven aan de verzender. Ik hoop dat ze dit snel met u oppakken.

    Met vriendelijke groet,

    Iris.
    DHL Parcel Webcare.

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen