Opgelost door DHL Express: Onbeschofte bezorger

content Opgelost
Baerke

Bezorger komt de straat inrijden en loopt diverse huizen af. Blijkbaar zijn de geadresseerde niet thuis en wil hij dat pakje graag elders bezorgen. Prima. Ook hier ramt hij op de deur waarop ik direct mijn voordeur open. Inmiddels is de vreselijk ongeduldige bezorger alweer weg en roept hij ergens op de straat dat het pakket voor de buren is. Waarop ik zeg: "een beetje geduld zou ook wel handig zijn". Vervolgens rijdt de bezorger in zijn auto weg en steekt ondertussen de middelvinger op naar mij.

Ik hoef geen excuses, dat zijn loze woorden. Het bedrijfsimago wordt vanzelf geschaad door de werkwijzes en houding van hun eigen bezorgers. Wellicht dat een cursus fatsoensnormen nog kan helpen voor hun onbeschofte bezorgers.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik ben het helemaal met u eens dat dit niet de manier is waarop onze bezorgers zich dienen te gedragen. Wat ik dan ook graag zou doen is dit verder op pakken, zodat we ook daadwerkelijk iets kunnen doen om dit op te lossen.

Heeft u daarvoor voor mij wat aanvullende informatie? Een zendingsnummer van het betreffende pakket zou het meeste helpen, maar als u de postcode en het huisnummer heeft van de beoogde ontvanger dan kan ik dit ook verder op pakken. Hopelijk komt er dan iets productiefs uit deze vervelende situatie.

Alvast bedankt, en met vriendelijke groet,
    Dion
    Webcare DHL Parcel
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb de betreffende zending en dus ook chauffeur, gevonden. Ik zal zorgen dat deze klacht wordt doorgegeven aan de leidinggevende van de chauffeur. Op deze manier kan de chauffeur hierop aangesproken worden en z'n gedrag aangepast worden.

Bedankt voor het melden!

Judith
    DHL Parcel Webcare

Baerke

Ook een klacht indienen over DHL Express?