Klacht DHL Express: Onbeschofte medewerker

JillCor

Hallo DHL,

Ik ben over het algemeen heel erg tevreden over de gang van zaken met DHL, alles verloopt snel en soepel. Tot ik vandaag iets aan de poort hoorden, en ik naar buiten ging om te kijken. Ik kwam op onze binnenplaats een bezorger van u tegen en heb hem vriendelijk verzocht om de volgende keer netjes onze bel voor aan de straat te gebruiken. Hij weigerde dit. "Dit doen wij altijd zo." Op dat moment kwam onze waakhond aan en begon de bezorger te snauwen dat er voor aan de straat een "pas op! hier waak ik" bordje moest hangen. Ik vertelde hem dat ik dat niet wist en dat dit alsnog geen reden is zomaar privé terrein te betreden. Hij vertelde mij op een zeer onvriendelijke manier dat hij vervolgens de pakketjes anders wel niet meer bij ons zou leveren. Ik vroeg hem of als we een bordje hadden hangen hij anders wel de bel zou gebruiken zoals het hoort en daarop antwoorden de meneer "ja". Ik vond het zeer onbeschoft.
Later binnen heb ik opgezocht of het verplicht is een bordje voor waakhonden te hebben hangen en dit blijkt niet zo te zijn.

Groet.

Ik zou het prettig vinden als dit werd terug gekoppeld aan de bezorger, het mag voor zich spreken dat privé terrein niet zomaar toegankelijk is.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat onzettend spijtig om te horen dat u zo'n nare ervaring heeft met een van onze bezorgers. Uiteraard is dit niet het gedrag dat wij van onze bezorgers verwachten. Ik wil u dan ook bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Uw klacht is doorgezet naar het desbetreffende depot. Zij zullen dit verder met de bezorger oppakken.

Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaring.

Miranda
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?