Klacht DHL Express: Onbeschofte ongeduldige bezorgers

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 377739
Gebruiker
Lajawo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger belde aan en begon gelijk op de deur te bonzen. Daarna liep hij met veel lawaai( er zat nog een tweede man in de bus) naar de zijkant van de woning te lopen. Mijn tuin is afgesloten dus hij maakte de deur open en ging achter mijn woning staan te schreeuwen en weer op de ramen te slaan. Toen ik bij de deur was en hem vroeg waarom hij geen geduld had en wat hij achter mijn woning deed kreeg ik een verhaal over dat hij was gaan kijken of ik misschien in de tuin lag, het was tenslotte mooi weer. Ik heb hem verteld dat ik er niet van gediend was dat en bezorger door een afgesloten tuinhek naar binnen ging.Hij werd daarop boos en begon te schelden in een voor mij onbekende taal en verdween al schreeuwend naar zijn collega in de auto van mijn terrein. Dit is niet de eerste keer dat ik een klacht heb over DHL. Bezorgers hebben geen enkel geduld en laten (als je niet thuis bent) pakketten achter op plaatsen waar ze helemaal niet mogen komen.

De oplossing

Mensen opleiden dat ze klantvriendelijker moeten zijn en wat meer geduld betrachten. Niet iedereen staat achter de deur te wachten om een pakketje aan te nemen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

    Met vriendelijke groet,

    Mike

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lajawo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Enkel een reactie gehad van het hoofdkantoor dat men het zou opnemen met het districtskantoor. Daarna werd het akelig stil.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen