Klacht DHL Express: Onbeschofte ongeduldige bezorgers

sad Niet opgelost
Lajawo

Bezorger belde aan en begon gelijk op de deur te bonzen. Daarna liep hij met veel lawaai( er zat nog een tweede man in de bus) naar de zijkant van de woning te lopen. Mijn tuin is afgesloten dus hij maakte de deur open en ging achter mijn woning staan te schreeuwen en weer op de ramen te slaan. Toen ik bij de deur was en hem vroeg waarom hij geen geduld had en wat hij achter mijn woning deed kreeg ik een verhaal over dat hij was gaan kijken of ik misschien in de tuin lag, het was tenslotte mooi weer. Ik heb hem verteld dat ik er niet van gediend was dat en bezorger door een afgesloten tuinhek naar binnen ging.Hij werd daarop boos en begon te schelden in een voor mij onbekende taal en verdween al schreeuwend naar zijn collega in de auto van mijn terrein. Dit is niet de eerste keer dat ik een klacht heb over DHL. Bezorgers hebben geen enkel geduld en laten (als je niet thuis bent) pakketten achter op plaatsen waar ze helemaal niet mogen komen.

Mensen opleiden dat ze klantvriendelijker moeten zijn en wat meer geduld betrachten. Niet iedereen staat achter de deur te wachten om een pakketje aan te nemen.

DHL Express
    Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Mike

Lajawo
Enkel een reactie gehad van het hoofdkantoor dat men het zou opnemen met het districtskantoor. Daarna werd het akelig stil.

Ook een klacht indienen over DHL Express?