Klacht DHL Express: Onbezorgd pakket als bezorgd aangemerkt

vollie

Een pakket staat als "bezorgd" inclusief een "handtekening", alleen heb ik dit pakket nooit ontvangen, laat staan dat ik ervoor getekend zou hebben. De geplaatste handtekening lijkt in de verste verte ook niet op die van mij.

Pakket opzoeken en alsnog zsm uitleveren. Daarnaast allicht bezorgers regelen die wat zorgvuldiger met eea omgaan.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een pakket ontvangen zou hebben, maar dat u hier momenteel nog steeds op zit te wachten. Mijn excuses als er met deze levering iets fout is gegaan.

Voor zover ik kan zien zou deze zending wel gewoon bij u geleverd moeten zijn. Als u het zelf niet heeft dan is mijn eerste advies om voor de zekerheid even bij uw directe buren navraag te doen of zij het mogelijk binnengekregen hebben. Is daar niks te vinden dan is de volgende stap een onderzoek.

Om een onderzoek op te starten is mijn advies om contact op te nemen met de verzender van uw pakket. Die kan dit verder in gang zetten. Hopelijk heeft u dan spoedig meer duidelijkheid.

Dion
    DHL Parcel Webcare

vollie
De aangeboden oplossing: ga 't lekker zelf uitzoeken; wij van DHL vernachelen het dan wel, maar dat betekend niet dat we 't ook gaan proberen op te lossen voor je.

Ook een klacht indienen over DHL Express?