Opgelost door DHL Express: Onderzoek instellen svp

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 456802
Gebruiker
W. Wigman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket 17 juli verzonden en blijft sinds 19 juli staan op DHL heeft zendinggegevens ontvangen.
Het is onmogelijk DHL parcel te bellen om onderzoek in te laten stellen.

De oplossing

Mij update geven waar het pakketje is en wanneer het gelkeverd gaat worden in Duitsland.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Uw pakket is vandaag geleverd. Internationale zendingen kunt u het beste volgen via dhl.de als het al voorbij de grens is, en op dhlparcel.nl als het nog in Nederland is. Het kan helaas soms wat langer duren voor een zending van Nederland naar Duitsland gaat.

    Als u contact met DHL Parcel wilt leggen dan kan dat trouwens via de mogelijkheden op https://dhlparcel.nl/nl/consument/support

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W. Wigman
Datum
Uiteindelijke oplossing
De updates werkten na klacht ineens beter. Zou altijd zo moeten werken. Contact met DHL werkt niet echt goed, op deze site wordt sneller gereageerd dan op formulier op klantenservice gedeelte. Uiteindelijk tevreden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen