Klacht DHL Express: Onfatsoenlijk gedrag, zie klacht. Krijg de indruk, gewoon alles afgeven op één adres.

Klachtnummer
# 412809
Gebruiker
Jan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DHL Parcel. Bezorger ziet mijn vrouw in de keuken staan bij bezorging van pakket. Heeft NIET aangebeld. Loopt naar brievenbus en duwt een kaart in de brievenbus "We hebben je gemist"!
Overigens zijn de bezorgers van DHL bij ons brutaal. Ze geven eerst een klap op het keukenraam. Loop je naar de voordeur zijn ze weg. De bel is gewoon werkend. PostNL lukt het zeker. en belt aan. Keurige en uiterst vriendelijke Poolse jongen.

De oplossing

Service verlenen en fatsoenlijk gedrag.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Helaas is het mij niet duidelijk om welke zending het gaat. Zou u mij het betreffende zendingsnummer nog willen sturen? alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen