Klacht DHL Express: Onfatsoenlijk gedrag medwerker DHL met kenteken 09-BZ-HN

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 455232
Gebruiker
infoproducten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is hier een medewerker van jullie bedrijf die hier in mijn straat zijn auto stationair laat draaien met een oorverdovend geluid van zijn radio aan, terwijl ik hier thuis in een belangrijke vergadering zit. Ik ben naar buiten gelopen met her verzoek om zijn radio te dempen maar hij lacht mij midden in mijn gezicht uit en zegt gewoon dat ik een beetje moet dimmen. Echt mega respectloos. Het is een jonge knul Surinaams Kenteken van de auto 09-BZ-HN Als hij bij mij had gewerkt had ik hem echt direct ontslagen. Wat een misbaksel zeg.

De oplossing

Ik wil alleen maar dat hij ter verantwoording wordt geroepen. Ik ben ook net zoals hij aan het werk en hij heeft daar dus gewoon lak aan.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Dat is inderdaad erg storend zo te horen. Ik zou dit dan ook graag voor u doorzetten naar de juiste persoon. Volgens onze gegevens is er echter niemand bij ons bekend met dit kenteken. Deze zou dan ook niet voor ons werkzaam zijn. Om die reden kan ik het ook niet uitzetten helaas.

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
infoproducten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Belachelijk antwoord Ik heb zelfs een foto van een dhl voertuig toegevoegd bij de klacht DHL veegt zo zijn eigen straatje schoon dit zegt iets over dit bedrijf hoe ze hier mee omgaan niet dus
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen