Klacht DHL Express: Ongeduldige, onbeschofte bezorgster DHL

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 268370
Gebruiker
h te Lindert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger van DHL heeft geen geduld. Als de bezorger aanbeld loopt ze gelijk naar de achterkant van de woning om,in de tuin door het raam te kijken of er iemand thuis is.

De oplossing

Wachten op reactie, wat denken jullie nou dat ik 24/7 onder de voordeur lig te wachten tot mijn pakketje komt? Ik heb wel wat beters te doen. Volgende keer na het aanbellen even blijven wachten tot iemand de deur open doet. Mensen de tijd geven om naar de voordeur te lopen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de chauffeur niet heeft gewacht tot u in de gelegenheid was om het pakket aan te nemen bij de voordeur. Dit is uiteraard niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden. Ik zal hiervan melding maken bij het depot.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Chrissy
    DHL Parcel
    Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
h te Lindert
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik wacht even af hoe het de volgende keer gaat
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen