Klacht DHL Express: Ongehoord postlevering via slaapkamer raam

Klachtnummer
# 320468
Gebruiker
Peggy Martens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik dien een klacht in omdat de DHL bezorger het normaal vind om het pakket via de slaapkamer raam naar binnen te gooien dit vind ik absoluut niet kunnen het was mee eerst ook niet eens opgevallen dat ik naar mijn raam keek

De oplossing

Dat er iets mee gedaan word en dat dit niet mag gebeuren en dat dit dus naar behoren word opgelost

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Martens,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik schrik van uw verhaal. Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat onze bezorger een pakket via het slaapkamerraam bezorgt. Ik bied u hiervoor mijn excuses aan en zorg ervoor dat de depothouder gepast maatregelen neemt in de richting van de verantwoordelijke bezorger.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen