Klacht DHL Express: onhoffelijk behandeld

Klachtnummer
# 395204
Gebruiker
klaas
Datum
5 reacties

Details

Klacht

uiterst onhoffelijk behandeld bij retour van een pakket met retour brief
wat ik wel niet dacht om daar zomaar een pakket te droppen en weigeren pakket aan te nemen

Gewenste oplossing

pakket ophalen op mijn adres

5 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u onvriendelijk werd behandeld bij het afgeven van een retourzending. Kunt u aangeven bij welk servicepunt dit gebeurde? En welke reden gaven zij voor het weigeren van het pakket? Naar welk bedrijf wilt u het pakket retourneren en wat is het zendingsnummer daarvan? Heeft u voor het retourneren de instructies van de webshop gevolgd?

    Alvast bedankt voor de aanvullende informatie!

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    klaas
    Datum
    servicepunt angelslo
    bestelling van fiyo retour nr RMA1800136172
    betreft pakketdhl ref 1800466891
    geen idee waarom het mis ging geen uitleg alleen verwijten
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Heeft u de instructies van onderstaande site gevolgd en dus een door Onderdelenwinkel/FIYO verschaft retouretiket op de doos geplakt?

    https://www.fiyo.nl/klantenservice/retourneren

    Zonder dat retouretiket kunnen wij de retourzending niet verwerken.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel
  4. Auteur
    klaas
    Datum
    geen enkele reden om een klant te schofferen
  5. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Dat klopt, dat pakket wij dan ook zeker met het servicepunt op. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen