Klacht DHL Express: Onjuist gesorteerd, vertraagd door opnieuw sorteren melding bij t&t, geen nieuwe bezorgdatum gegeven

René

Pakket niet op tijd volgens afspraak geleverd.

Pakket vandaag bezorgen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het klopt dat dit pakket nog niet geleverd is. Helaas is het verkeerd gesorteerd. Dat is een probleem dat wij zo snel mogelijk oplossen, maar dit zal helaas niet vandaag nog opgelost zijn. Doorgaans kost dit namelijk 2 werkdagen.

Mijn verwachting is dat deze zending morgen wel in levering zal gaan. Daarvoor kan ik u voor nu alleen nog maar aanraden om de track & trace goed in de gaten te houden.

Dion
    DHL Parcel Webcare

René
Daarmee is mijn klacht niet opgelost. Ik zie deze klacht, verkeerd gesorteerd en daardoor vertraging in de levering bij DHL vaak voorbij komen, ook al langere tijd geleden. Lijkt mij dat DHL de boel niet goed op orde heeft als dit met grote regelmaat optreedt. Ik wil pakketten aangeleverd krijgen zoals ik afspreek met de leverancier. Indien DHL hier niet aan kan voldoen, moeten zij deze klus niet op zich nemen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?