Klacht DHL Express: Onjuist gesorteerd, vertraagd door opnieuw sorteren melding bij t&t, geen nieuwe bezorgdatum gegeven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 382639
Gebruiker
René
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet op tijd volgens afspraak geleverd.

De oplossing

Pakket vandaag bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Het klopt dat dit pakket nog niet geleverd is. Helaas is het verkeerd gesorteerd. Dat is een probleem dat wij zo snel mogelijk oplossen, maar dit zal helaas niet vandaag nog opgelost zijn. Doorgaans kost dit namelijk 2 werkdagen.

    Mijn verwachting is dat deze zending morgen wel in levering zal gaan. Daarvoor kan ik u voor nu alleen nog maar aanraden om de track & trace goed in de gaten te houden.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
René
Datum
Uiteindelijke oplossing
Daarmee is mijn klacht niet opgelost. Ik zie deze klacht, verkeerd gesorteerd en daardoor vertraging in de levering bij DHL vaak voorbij komen, ook al langere tijd geleden. Lijkt mij dat DHL de boel niet goed op orde heeft als dit met grote regelmaat optreedt. Ik wil pakketten aangeleverd krijgen zoals ik afspreek met de leverancier. Indien DHL hier niet aan kan voldoen, moeten zij deze klus niet op zich nemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen