Klacht DHL Express: Onkundig nieuw DHL depot waar ik de dupe van ben ( 200 euro )

Sjeeske

Mephisto retourpakket ingeleverd bij nieuw DHL depot Tuinbouwvereniging Isidorus Zandstraat 25 Someren op donderdag 11 april 2019 de retoursticker werdt niet herkend bij het scannen de bedrijfsleider vertelde mij dat hij er voor zou zorgen dat het goed retour gestuurd zou worden net als bij het VAN GARD pakket dat ik achter gelaten heb op woensdag 10 april 2019 waar de retoursticker ook niet herkend werdt dit pakket is wel god retour gestuurd en gecrediteerd geworden.
Ik heb op donderdag 18 april 2019 contact gehad met het DHL hoofdkantoor ( Dianna ) en het verhaal uitgelegd zij vertelde mij dat zij het voor mij uit ging zoeken door de paasdagen zou het iets langer kunnen duren dan 2 dagen.
Nu kwam ik zo juist terug van mijn werk en belde het DHL hoofdkantoor met de stand van zaken vwb Casnummer 07193329 de persoon vertelde mij dat Dianne noieuw was en mij nooit had mogen belove dat zij op onderzoek uit zou gaan want ik heb lees had niet de retoursticker betaald? dat had Mephisto gedaan en dan gaat het pakketje retour naar Mephisto en niet naar mij en ik heb geen bewijs van retour sturen , de bedrijfsleider had op vrijdag 12 april de vertegenwoordiger gebeld en die vertelde mij dat de retourprocedure zo was dat het pakketje naar mijn retour gestuurd zo worden helaas maar het gaat wel om bijna 200 euro

Schadeloos gesteld worden voor de waarden van de mephisto schoenen die ik wel retour gestuurd heb naar Mephisto maar door onkunde van het nieuwe DHL depot dat ik geen bewijs heb van retour zending Mephisto schoenen

DHL Express

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u baalt dat het zo gelopen is natuurlijk. Dat gevoel deel ik met u. Het klopt echter wel dat een onderzoek alleen mag worden opgestart in opdracht van de oorspronkelijk verzender, omdat zij als betalende partij, onze klant zijn. U bent klant van Mephisto. Ik wil u dan ook adviseren om contact op te nemen met Mephisto en de situatie uit te leggen. Zij kunnen dan het onderzoek bij ons op laten starten, zodat wij hier alsnog mee aan de slag kunnen!

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Sjeeske
Dat ik contact op moet nemen met Mephisto? Maar ik heb te maken met het DHL depot Zandstraat 25 Someren die hebben mij geen bewijs van inlleveren gegeven.

Ook een klacht indienen over DHL Express?