Klacht DHL Express: Online betaald geen scanbare barcode

klager

Ik heb online een betaling gedaan voor verzending. Geld is wel van mijn rekening geboekt maar ik heb geen scanbare code gekregen. Trouwens ook geen DHL bevestigingsmail.
Daarbij heb ik meerdere mails gestuurd. En andere klachtensites ingevuld maar geen reactie. Niet eens een reactie klacht in behandeling genomen. Dan denk je laat ik bellen maar goed dan ben je zo weer een euro extra kwijt wat echt belachelijk is.
Ik had wel een code met getallen gekregen maar daar kan het servicepunt dan weer niks mee die moeten iets hebben wat te scannen is blijkbaar.

Ik wil mijn geld terug aangezien dit te lang duurt en ik mijn pakketje toch echt graag vandaag verzend.

DHL Express
    Beste Manon,Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Wat vreemd dat u geen scanbare barcode heeft ontvangen. Dat is heel vervelend.
    Via deze link vindt u het restitutieformulier waarmee u het geld kunt terugvragen: https://www.dhlparcel.nl/sites/default/files/content/restitutieformulier_dhlforyou_nl_2014.pdf Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet, Suzanne
    DHL Parcel
    klager
    Op gewone mail nog steeds geen reactie ten tijde van dit antwoord. Mail is 2 dagen eerder verstuurd dan deze klachtplaatsing. Slechte klantenservice. Moet je een nieuwe aanvragen en dan nog maar eens zien je geld terug te krijgen.
    DHL Express
    Beste Manon,Hartelijk dank voor uw reactie.Mijn collega heeft op 7 oktober gereageerd op uw mail en u het restitutieformulier toegestuurd. Mijn oprechte excuses voor de late reactie en voor het ongemak. Ik begrijp goed dat dit voor u heel vervelend is. Mocht u verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Suzanne
    DHL Parcel
    DHL Express
    Beste Manon,We hebben niets meer van u gehoord. Daarom wil ik voorstellen om deze klacht af te sluiten. Mocht u toch nog vragen hebben, dan hoor ik het uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Suzanne

Ook een klacht indienen over DHL Express?