Klacht DHL Express: Onprofessionele bezorging

Klachtnummer
# 470698
Gebruiker
Douwe03
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DHL bus rijdt mijn pad op. Ik zit achter het huis. Bus gaat direct weer in de achteruit en rijdt weg. Nu krijg ik een mail dat ik mijn pakket zelf moet ophalen. Dit gaat dus helemaal nergens over. De bezorger neemt niet eens de moeite om uit te stappen. Vier personen waren thuis om pakket in ontvangst te nemen.

De oplossing

Spreek de bezorger aan op onprofessioneel gedrag

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u onterecht een niet-thuis melding heeft gehad.

    Ik durf niet te zeggen wat er precies mis is gegaan. Volgens onze systemen zijn de vorige pakketjes op uw adres in 1 keer bezorgd. Ik vermoed dan ook dat dit een eenmalige fout is geweest van onze bezorger. Het spijt me dat u hierdoor langer op het pakket moet wachten. Het pakket is inmiddels bezorgd bij het servicepunt. Mocht het nog een keer niet goed gaan, neem dan gerust nogmaals contact met ons op. Mijn excuses voor al het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Sam
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen