Klacht DHL Express: ONs pakket is door een medewerker bij ons in de schuur geplaatst. Daar hoort hij uit te blijven!

WF

Wij waren niet thuis toen een pakket door DHL bezorgd werd. De Bezorger is om ons huis gelopen en heeft het pakket over een schutting in een schuurtje laten zakken. Ik vind het vervelend dat een bezorger naar dit alternatief zoekt. Hij heeft niets te zoeken in ons schuurtje. Dat is Prive!

Bij de buren afgeven vindt ik prettiger of kom op een ander tijdstip terug.

DHL Express
    Beste w. Vernooijs,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor deze manier van leveren. Dit is zeker niet de manier van leveren waar wij voor staan.

Ik vind het echt heel erg vervelend dat de bezorger jouw zending in het schuurtje heeft gezet. Dit is zeker een Prive terrein en de bezorger mag zich niet op Prive terrein bevinden.
    Ik ga uw klacht dan ook zeker doorzetten richting de supervisor van deze bezorger. De supervisor zorgt er dan voor dat de bezorger hierop wordt aangesproken. Als dit vaker gebeurdt, dan worden hier passende maatregelen voor genomen.

Ik hoop dat uw ondanks dit, uw zending in goede orde heeft ontvangen.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

Carola
    DHL klantenservice

Ook een klacht indienen over DHL Express?