Klacht DHL Express: Onterecht niet thuis gemeld
Details
Klacht
Het afgelopen half jaar zeker 10 pakketjes van DHL niet thuisbezorgd terwijl wij gewoon thuis waren. Ten onrechte komt dan de melding op de app: helaas hebben wij u gemist, het pakket ligt bij een servicepunt. Vaak haal ik het pakket dan braaf op, maar de laatste paar keer heb ik steeds gevraagd het pakket de volgende dag aan te bieden, omdat ik op dat moment niet in staat was het pakket elders op te halen. En wat schetst mijn verbazing, na een paar keer een onterechte niet thuis melding, is mijn pakket retour afzender! Dit is de afgelopen drie weken drie keer (steeds een ander pakket en andere afzender) gebeurd! Terwijl wij noodgedwongen altijd thuis zijn geweest! Na contact met de respectievelijke afzenders zijn de pakketten alsnog via een andere bezorgdienst (PostNL) alsnog gelukkig bij mij thuis afgeleverd.Deze afzenders hebben een klacht ingediend bij DHL en ook ikzelf heb het afgelopen half jaar diverse klachten ingediend. Soms gaat het dan eenmalig goed, daarna komt weer de gebruikelijke melding: u was niet thuis wij hebben uw pakket afgeleverd bij het servicepunt!’
Gewenste oplossing
Graag wil ik dat mijn pakketjes voortaan gewoon bij mij thuis bezorgd worden, zoals overeenstemt de verzender- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.