Klacht DHL Express: Onterecht niet thuis gemeld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 649449
Gebruiker
BoosBozer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het afgelopen half jaar zeker 10 pakketjes van DHL niet thuisbezorgd terwijl wij gewoon thuis waren. Ten onrechte komt dan de melding op de app: helaas hebben wij u gemist, het pakket ligt bij een servicepunt. Vaak haal ik het pakket dan braaf op, maar de laatste paar keer heb ik steeds gevraagd het pakket de volgende dag aan te bieden, omdat ik op dat moment niet in staat was het pakket elders op te halen. En wat schetst mijn verbazing, na een paar keer een onterechte niet thuis melding, is mijn pakket retour afzender! Dit is de afgelopen drie weken drie keer (steeds een ander pakket en andere afzender) gebeurd! Terwijl wij noodgedwongen altijd thuis zijn geweest! Na contact met de respectievelijke afzenders zijn de pakketten alsnog via een andere bezorgdienst (PostNL) alsnog gelukkig bij mij thuis afgeleverd.
Deze afzenders hebben een klacht ingediend bij DHL en ook ikzelf heb het afgelopen half jaar diverse klachten ingediend. Soms gaat het dan eenmalig goed, daarna komt weer de gebruikelijke melding: u was niet thuis wij hebben uw pakket afgeleverd bij het servicepunt!’

Gewenste oplossing

Graag wil ik dat mijn pakketjes voortaan gewoon bij mij thuis bezorgd worden, zoals overeenstemt de verzender
Geboden oplossing
De aangeboden oplossing was prima, maar helaas…. Vandaag wederom de melding: We hebben elkaar gemist! Terwijl zowel mijn man als ik de hele dag (dus ook op het tijdstip van bezorging) thuis zijn geweest! Inmiddels contact gehad met de verzender en ook zij dienen een klacht in. Zendingsnummer: 3SMPK13715043
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Wat ontzettend vervelend om te horen dat dit veel vaker is mis gegaan bij u. Ik heb nu nogmaals een overkoepelende klacht voor u aangemaakt met alle zendingsnummers die u hierboven verzonden heeft. Dit mag natuurlijk absoluut niet zo vaak voorkomen. De klacht komt terecht bij de juiste city hub zodat de betreffende bezorger hier op aangesproken wordt. Bedankt voor het melden, zo kunnen wij er mee aan de slag! Excuus voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,
    Lisa
    E-care Customer Service

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen