Klacht DHL Express: Onterecht niet thuis melding

Vampara84

Er zou 2 keer een pakketje geleverd worden. Dus blijf ervoor thuis, bellen ze niet aan, geen briefje in de bus, maar wel op de track en trace zetten dat ze ons gemist hebben. De bel doet het gewoon goed. Dus ik bel dinsdag de klantenservice wat per gesprek ook nog eens extra kost, en er word mij verzekerd door Colin dat het niet meer voor zou komen. Donderdagavond wederom hetzelfde, gewoon thuis, niet aangebeld, geen briefje. Dus weer gebeld, en weer hetzelfde verhaal. Ditmaal van Bianca. Ik heb expres meer betaald voor thuisbezorging, en nu moet ik alsnog naar een pakketpunt, wat nog ver weg is ook. En 3 euro extra kosten voor het bellen steeds.

Ik wil een vergoeding voor het nutteloze bellen en het voor het feit dat ik het opmoet halen.

Vampara84
    En nu kan ik het nieteens vandaag ophalen op het dhl punt. Want het ligt pas vanaf 22:00uur klaar. En het dhl punt is tot 19:00uur open.... En zou morgen op vakantie gaan. Moet ik dat ook uitstellen zeker?
    DHL Express
    Goedemiddag,

U geeft aan dat de bezorger meermaals niet langs is geweest terwijl u gewoon thuis was. U geeft ook aan contact te hebben gehad met onze klantenservice.

Ik zie in ons systeem dat mijn collega een klacht heeft doorgezet naar het depot zodat het besproken kan worden met de chauffeur. Uw pakket gaat inderdaad niet naar een servicepunt, maar wordt vandaag tussen 6 en 9 bij u thuis geleverd.

Kayley
    Webcare DHL Parcel

Vampara84
Op Twitter werd gezegd voor 6uur, dus ik verzet afspraken, en nu hier ineens 6 en 9, dus moet nog eens vrij nemen ook!

Ook een klacht indienen over ?