Klacht DHL Express: Onterechte bewering dat pakket is bezorgd.

P.H.L. Sterke

Pakket is niet afgeleverd. TrackTrace zegt dat pakket WEL is bezorgd. Graag onderzoek instellen wat er is gebeurd. Ik neem aan dat jullie bezorgers een GPS bij zich hebben en ik heb sterk vermoeden dat bezorger niet in de buurt van mijn adres is geweest aangezien in rond tijdstip van vermeende bezorging (16.10) gewoon thuis was.

Pakket alsnog traceren/bezorgen.

DHL Express
    Beste heer Sterke,

Bedankt voor uw bericht.

Uit mijn gegevens blijkt dat deze zending ten onrechte als 'afgeleverd' is afgemeld. Mijn excuses voor het ongemak.

Helaas lukt het niet deze zending automatisch opnieuw in uitlevering te laten gaan. Mijn excuses hiervoor. Er is iets vreemds met de zending aan de hand. Het is belangrijk dat de verzender hierover even contact met ons opneemt, zodat wij het verder voor u kunnen uitzoeken en het pakket alsnog kunnen leveren. Ik adviseer u dan ook om contact op te nemen met de verzender.

Heeft u toch nog vragen aan ons? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

P.H.L. Sterke
Dus U maakt een fout met het afleveren en nu wilt u dat IK contact opneem met de verzender zodat de verzender contact kan opnemen met U.... Klantvriendelijk kan ik dit niet noemen. Het zou fijner zijn als U: 1: Al eerder had gezien dat er een probleem is met het pakket dat aan u was toevertrouwd. 2: Bij mijn attenderen op de door U gemaakte fout, zou U contact moeten opnemen met de verzender om het op te lossen. Hoe dan ook ik zal contact opnemen met de verzender.

Ook een klacht indienen over DHL Express?