Klacht DHL Express: Onterechte melding dat ik niet thuis zou zijn

Alcodir

Absoluut niet waar!

We hebben vandaag geprobeerd je pakket bij je te leveren. Helaas was je op dat moment niet thuis en was bezorging bij de buren niet mogelijk.

Je hebt waarschijnlijk een kaart van DHL in je brievenbus gevonden. Met de code op deze kaart kun je op de site van DHL aangeven, wanneer zij weer bij je langs kunnen komen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket op een ander adres af te laten leveren of bij een DHL parcelpunt.

Dit is onzin en ben de hele dag thuis geweest. Ook geen kaart.

Alsnog leveren op de voorgestelde datum..zou tussen 17.00 en 21.00 geleverd worden. Is nu 19.36, dus kan nog.

Voortaan niet liegen waarom het niet op tijd geleverd kan worden.
Het is geen oplossing anders dat de pakket later is bezorgd. De melding dat er niemand thuis was blíjft een leugen en ik ben er voor thuis gebleven.

DHL Express
    Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Mike

Ook een klacht indienen over DHL Express?