Klacht DHL Express: Onterrecht invoerrechten en BTW betaaldzending is terug naar verzender

DHLdoenormaal!

Ik heb op 20-06 invoerrechten en BTW betaald voor ruim 120,87 voor een laptop, het pakketje is echter terug naar de verzender gegaan en nooit bij mij aangekomen (1894401390). De verzender heeft een nieuwe zending gedaan en ook daar komt de vraag van DHL om 120,87 te betalen(2893072184). Ik heb echter mijn eerdere 120,87 nu na ruim 1 week nog steeds niet terug. Ik heb DHL gebeld en zij gaven enkele dagen geleden aan dit met spoed te behandelen. Ook heb ik een mail gestuurd. Echter is er nog steeds geen duidelijkheid wanneer ik mijn geld ontvang. Ik wil dit bevestigd hebben wanneer ik mijn geld terug krijg.

Ik wil met spoed mijn geld terug krijgen voor zending 1894401390! Of:
De verzender heeft de verzending nog een keer verstuurd(2893072184) en ook hiervoor moet ik 120.87 betalen: een oplossing zou ook kunnen zijn dat ik deze niet hoef te betalen, maar dit moeten jullie dan wel regelen!

Ook een klacht indienen over DHL Express?