Klacht DHL Express: Ontrekking aan afspraken

Klachtnummer
# 479356
Gebruiker
LeukeWolf#350
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Case nummer: 09921919, Eenheidsnummer: jvglotc0030558078

Al honderden keren gebeld en gemaild,ze hebben mijn pakket kwijt gemaakt ,was al niet te traceren na dat ik heb betaald voor deze service,
Een pakket ter waarde van 1500 euro,
Waarvoor ik maar tot 500 euro ben verzekerd,
En waarvan nog steeds geen claim in behandeling is genomen!
Ik ben al ruim 45 dagen verder,
En elke keer wordt het langer en langer ,
Dat vindt ik echt schaamteloos .

De oplossing

Uitbetalen van het vermiste pakket

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    ik heb het nagekeken. De claim staat nog steeds open bij onze afdeling Claims. Door de ontzettend hoge volumes tijdens de corona-crisis duurt het momenteel helaas 52 dagen voordat u een eerste reactie kan verwachten van onze afdeling Claims. Mijn excuses dat dit langer duurt dan gebruikelijk. Wij doen ons uiterste best de achterstand zo spoedig mogelijk weg te werken.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen