Klacht DHL Express: onvoldoende voortgang in claimbehandeling

lange duur claimbehandeling

DHL parcel heeft mijn claim nog steeds niet be- of afhandeld, loopt nu sinds eind mei 2020.
Vele mailwisselingen met DHl klantenservice en back office, waarin men weer aanvullende informatie vraagt: deze netjes geleverd.
Deadline's worden overschreden: back office reageert niet met tussentijdse update. Weet niet waar je als klant aan toe bent.

Dat mijn claim nu op zeer korte termijn naar tevredenheid wordt afgehandeld
Iedere keer wordt de tijdslimiet weer opgerekt,ondanks het vriendelijke antwoord. Hoelang moet een klant geduld hebben?

DHL Express
    Goedemiddag,

ik zie dat uw claim op dit moment loopt bij onze afdeling Claims onder casenummer: 09730952. Als gevolg van de hoge volumes tijdens de corona-crisis zijn er helaas vertragingen bij onze afdeling Claims en kan het langer duren voordat u een reactie gaat krijgen. U moet op dit moment rekenen met een lange reactietijd van 29 dagen helaas.

Op Customer Services hebben wij hier helaas geen inzage in. Ik adviseer u nog even enige tijd af te wachten. U kunt indien nodig rechtstreeks contact opnemen met onze afdeling Claims.

Mijn excuses dat dit langer duurt dan gebruikelijk.

Wendy
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?