Klacht DHL Express: Onze pakket bezorgd bij een andere adres, zonder melding?

sava21

Op 23 september jl. hebben we aantal spullen besteld voor onze dochter ivm haar werkweek van school bij aktiesport.nl. Het pakket zal in twee keer wordt geleverd en binnen een paar dagen. Maar de eerste pakket is nooit geleverd, maar de 2e pakket wel op 2 oktober geleverd, toen vroeg ons af waar blijft onze 1e pakket. We hebben in eerste instantie op 30 september en 4 okt jl. contact opgenomen met actiesport en we hebben onze klacht uitgelegd met de vraag waar blijft onze pakket, terwijl volgens actiesport en DHL is op 26 jl. september het 1e pakket is bij ons huidaders geleverd en ondergetekend. We hebben het 1 pakket nooit persoonlijk te hebben ontvangen. Er is geen brief achtergelaten dat onze pakket bij de buren is geleverd. Dus ik heb aangegeven dat we nooit 1e pakket te hebben ontvangen en getekend. Graag kopie navragen van onze handtekenenting. Ik heb geen vertrouwen of er oplossing komt.
mvg, Familie Jalal

Ik wil graag mijn dochter blij maken en haar sportschoenen die we een bedrag van
€ 49.99 hebben betaald te kunnen ontvangen. Graag help ons om onze dochter blij kunnen maken .

DHL Express
    Geachte heer/mevrouw Jalal,Mijn excuses voor mijn late reactie.Wij vinden het zeer vervelend dat uw dochter haar zending nog niet heeft ontvangen. Graag zou ik willen nagaan waar wij de zending hebben geleverd. HIervoor heb ik wel het traceernummer van de zending nodig. Zou het mogelijk zijn om het traceernummer aan te leveren?Graag hoor ik van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    sava21
    Beste Webcare Team,We hebben geen traceernummer via de mail ontvangen, maar bij navraag bij Actiesport is onze het traceernummer: JFGL05733902471766062.
    Graag willen we ook weten wie heeft het pakket ontvangen en wie heeft de handtekening neergezet. Dus een kopie van de handtekening met de naam. Stel voor dat onze pakket bij de buren afgegeven Waarom we geen briefje in onze postbus te hebben ontvangen? Ik zie uw reactie graag tegemoet?
    Famillie Jalal
    DHL Express
    Geachte heer/mevrouw Jalal,heel erg bedankt voor uw reactie.Ik heb hieronder een link genoteerd waarmee u de zending kunt traceren.http://www.dhl-tracknet.nl/cgi-bin-al/UFA100/NL/?type=U&zoekVeld=JVGL05733902471766062HIer is te zien dat uw zending niet door DHL Express is afgeleverd, maar door Selektvracht. Doordat wij de zending niet hebben geleverd kunnen wij helaas niet achterhalen waar uw zending is geleverd en wie ervoor uw zending heeft getekend.Ik heb hieronder een link genoteerd waar u de contactgegevens van Selektvracht kan vinden.http://www.selektvracht.nl/klantenservice.shtmlWij raden aan om tevens de verzender hierover in te lichten en te vragen om een onderzoek op te starten bij Selektvracht om uit te zoeken waar uw zending is geleverd.Onze oprechte excuses dat wij u hierbij niet verder kunnen helpen.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    sava21
    Ik heb het gevoel dat ik van het kastje naar de muur gestuurd worden. Naar mij weten de zending wordt snachts gewisseld bij DHL. Dus op Fasttrack staat gewoon DHL. Actiesport geeft aan dat hij wel een onderzoek te hebben gevraagd bij DHL. Helass zo gaat hier in Nederland doorverwijzen naar wie DHL SELEKTVRACHT is geen ondereel van DHL maar op de logo staat wel "DHL SELEKTVRACHT". Ik snap echt niet meer hoe in werkelijkheid werkt. Een ding weet ik zeker er worden veel fout gemaakt . Gr. Jalal
    DHL Express
    Geachte heer/mevrouw Jalal,heel erg bedankt voor uw reactie.Uw zending is niet door DHL Express afgeleverd. De zending is door Selektvracht geleverd. WIj kunnen hierdoor niet achterhalen waar de zending is geleverd, Selektvracht kan dit wel. Dit is de reden waarom wij aanraden om contact op te nemen met Selektvracht.Selektvracht is een onderdeel van DHL, echter kunnen wij, DHL Express, niet in het systeem van Selektvracht om zendingen na te kijken. Dit kan enkel door Selektvracht worden verricht. Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    sava21
    SELEKTVRACHT gebruikt toch een DHL.

sava21

Ook een klacht indienen over DHL Express?