Klacht DHL Express: Onzorgvuldig handelen van DHL

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 320430
Gebruiker
D.M.T Schellekens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DHL raakt regelmatig pakketten kwijt en vergoed een minimum van € 3,40 bij onverzekerde pakketten. Er wordt gegooid en gesmeten met grote pakketten ondanks de waarschuwingstape die wij gebruiken en pijlen stickers.

De klachtenafhandeling is brutaal en staan je sjagrijnig te woord.

De oplossing

Op zn minst de complete schade vergoeden bij het kwijtraken van pakketten tot € 100,00 (onverzekerd). Bij verzekerde pakketten niet alleen de schade maar ook de transportkosten.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Schellekens,

    Bij een claim voor een pakket dat onverzekerd is verstuurd wordt inderdaad een kiloprijs vergoed van € 3,40. Ik wil u dan toch adviseren pakketten te versturen met de optie "extra zeker". Zeker als het gaat om een breekbare inhoud. Het pakket is dan verzekerd tot een maximum bedrag van €500.

    Pakketten die verzonden worden buiten de Benelux zijn standaard verzekerd tot €500.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.M.T Schellekens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen