Klacht DHL Express: Onzorgvuldige bezorger zet onbeheerd pakketjes voor de deur

Bezorger zet pakketjes op de stoep neer, belt aan en gaat weg.
Meerdere keren meegemaakt dat bij openen deur bezorger al weg was. Ook meerdere keren meegemaakt dat het pakket verregend of beschadigd al een hele dag voor de deur heeft gestaan. Ook is het al eens voorgekomen dat de status op "bezorgd" staat maar er geen pakket is. Misschien meegenomen door voorbijgangers oid.

Ik wil dat DHL de bezorger hier voor berispt en vervangt door een ander.

DHL Express
    Goedemiddag mevrouw De Louw,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Graag ontvang ik de zendingsnummers van andere paketten die onbeheerd zijn achtergelaten om na te kijken of dezelfde chauffeur het pakket met nummer 00008865511148497829 op de stoep heeft neergelegd.

Om de klacht zo uitvoerig mogelijk te beschrijven, wil ik ook graag weten waar en in welke staat u het pakket heeft aangetroffen. Is het pakket beschadigd geleverd, zullen we dat ook meenemen in de klacht.

Alvast bedankt voor de aanvullende informatie en met vriendelijke groet,

Laura
    DHL Parcel E-Care
    Ik heb geen foto's oid van de vorige pakketten.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw terugkoppeling.

Ik heb een klacht voor u ingediend bij de desbetreffende CityHub. De koerier zal hierop aangesproken worden. Ik ga er vanuit dat het in de toekomst niet opnieuw zal voorkomen. We horen het natuurlijk graag als u tegen problemen blijft aanlopen.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Senna
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?